6 d’abril del 2012

EXCURSIÓ EN FAMILIA

 Diumenge passat teníem excursió de l'a.c.Casa Clara de Potries. Per diferents motius, la gent de costum va anar despenjanse, no podien vindre i sols quedava jo. Com que m'havia preparat la ruta, vaig convocar a les meus filles i la meua dona:
"demà anem d'excursió!" A les 9 i pico agafarem les motxilles i com ja feia temps, ens anàrem tota la família d'excursió.





BORRÓ DE CENDRA, VERNISSA D'AIGUA
Férem la ruta del castell de Borró i les fonts de Ròtova. La pujada al castell estava plena de les restes d'un incendi recent, cendres i carbó que ens embrutava. Després de visitar la fortalesa, baixarem i començarem a gaudir de l'aigua d'una font que omplia part del barranc i sobre tot del riu Vernissa que venia amb prou de toll.
De vegades està be recordar que com en família no hi ha res, tot i que vaig acomplir amb la programació que tenia prevista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada