9 de novembre del 2014

SOC DE L'ESQUERRA TRADICIONAL.

M'he sentit molt be votant en les primàries d'EUPV, més que quan era militant. Fa dos setmanes, guaranejant per internet, vaig vorer que a les primàries d'EU, podia apuntar-me. Amb dos clics i quatre lletres ho vaig fer.
En aquestos moments de crisi  on "el populatxo" vol "prendre la Bastilla", destroçant tot el que pille, toca reforçar les defenses construïdes durant dècades. El treball dels diputats de l'oposició  ha estat impecable (Sanz, Torró, Barceló, Blanco, Marina Albiol...i Morera, Oltra, Mollà tots els dies). Em recorda aquells anys primers del nou mil.leni 2000, on en ple domini del PP,  tot era fantàstic i Espanya anava de "puta mare" (els espanyols amb la butxaca plena, al pobre Anguita l'havien menyspreat, el Bloc no arribava al 5%...) On hi era llavors la gent que ara es mou tant?  Molta gent de l'esquerra ja avisaren del que podia passar i ningú feia cas.
Pel 2002, teníem un grup parlamentari dignissim amb Ribó, Marcos, Botella Dolors Perez, J.A.Oltra,...que va despertar en mi ganes de col.laborar.

Crec que ho he acertat: Ignaci Blanco és el cap de llista apropiat als temps que corren, conforme ho foren Ribó, Gloria Marcos i Marga Sanz en els seus moments. Enfí, que ací estic, com sempre, en crisi o sense, amb el meu treball i la meua família,  amb l'esquerra "tradicional" perquè com altres partits (BLOC,Verds...), ja fa anys que treballem i lluitem -amb errors inclosos- pels nostres ciutadans i volem -a banda d'oportunistes, "Jasps", cabrejats... més democràcia, més país, més Gandia, més Potries...I continuarem fent-ho quan ixcan del túnel, en temps de "vaques grosses", quan ningú s'enrecorde de la política. He votat per Esquerra Unida i ho faria per la gent valuosa de Compromís o Els Verds i molts del PSOE. (clar, no tenim llistes obertes)....Tinc 52 anys, des d'abans dels 18 estic participant en la "res pública" en el partit i la coalició que em va semblar més acostada als meus principis i ara que tinc que ser?  Ja vorem quan passe la moda i la necessitat. El problema ha  estat en la falta d'això, principis morals, consciència de classe i país.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada